Nepali chikamari: Puti Ma Ice Cream Halera

Nepali chikamari: Puti Ma Ice Cream Halera 

Hy Chadastory Friends, my name is nihal.
I work in company.ekdam profit ma gako business ho. maile company join gareko 1year vayo. ra ma 1year mai eti dherai success vaye ni i have no idea. actually mero thoughts idea ekdam ramro vayera malai boss le 1year mai company ko manager banaidinu vayo. everybody are jealous of me but ma testo lai baal didinak. ra mero company ko boss lady ho. and sachi she is really hot. esto hot cha ni. purai skirt haru lagayera auxhe. maam ko age 35vayo.but still she looks very young..maam lai first interview mai dekhne bitikai mero mukh aa ko aa vaisakeko thyo. ma baira padherai ako ho. baira malai khasai basna manlagena. ani yah nepal mai ayera continue garna manthyo. so ma afno study complete gare paxhi nepal mai ayera job gare. mero documents haru pani sabai perfect thyo. tesmathi ma baira padhera ako thye. maam le malai sidhai in gardinu vayo. ra ma ekdam confident pani thye.
maam sanga mero bonding ekdam ramro hudai gayo. mero opinion idea haru maamlai ramro lagthyo. ani maam le praye jasto j garn apani malai first ma sodhnu hunthyo ani mero nai idea lai priority dinu hunthyo..maam sanga ghanta ghanta samma baserani idea haru ko barrema discuss hunthyo. ekdam ramailo lagthyo malai. maam vanera bolauthye. tespaxhi jaba mero post manager ma lagdinu vayo. maam le malai dinner ko lagi pani invite garnhu hunthyo. maam eklai basda raixha. dinner ko lagi malai baira ramro restaurant tira lanu hunthyo. ekdam besi ramailo lagthyo. maamle malai i love you vanera kati vannu hunthyo. mamile pani i love you too vathye. but i wasnt in love with her. malai maam ko jism sanga chai khelna manthyo. bcz ekdam attractive figure thyo ra ekdam maintained pani thyo.

mero ta family nai thyo. maam sanga ramro relation cha vanne ghar ma tha thyo. but as a friendship ko rup ma. mero ghar wala le pani maam lai dinner ko lagi bolaunu hunthyo. office ko staff ahrulai ni sanka ta avako tyo but aba kosle mukh kholna sakxhan ra. maamle fired gardye paxi sakigo. ra maamle raati malai dinner ko lagi mero room auu timi sanga companny ko barem akei kura haru pani discuss garnu xha vanu vayo. ma gaye ready vayera. paila pani janthye tei vayera maile oscheko thyena. bolaye paxhi ma gaye .room vitra gayeu dinner gareu. she was looking so gorgeous. red color ko gown mma thyo.
Nepali-chikamari
Nepali chikamari: Puti Ma Ice Cream Halera 

she kissed me.
ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai love you so much. timi malai first din dekhi nai manpareko thyo timro confident timro attitude. tesle nai malai ekdam attract parisakeko thyo vanyo. malai ta ramailo lagirako thyo. i was enjoying. lips kiss gardai usko neck suck garera maile usko gown bistarai bistarai kholdye. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

mathi kholdai kholdai ma uslai seduced gareai gaye. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaboobs suck gare aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaboobs masalda chai ati maja ayo. tespaxhi nude vayeu. usle malai freeze ma icecream cha lerayera mero puti ma dala and then do whatever you want vanyo. tespaxhi icecream dalera chate maile aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jhan icecream ko taste ako chocolate flavor ko aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa finally maile icecream sangai lado haldye aooooooooooooooooooooooo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. i fucked her for almost 45minutes . i was having fun man. aba dherai kina explain garnu. maile aru pani position ma sex gareko xhu nepali chada katha padai garnu hola. comment below.

Post a Comment

0 Comments